THE END - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Mirjam Wouters - WaarBenJij.nu THE END - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Mirjam Wouters - WaarBenJij.nu

THE END

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

16 Februari 2010 | Australië, Margaret River

No, It's not the end of my trip...
Just the end of this blog,

From now on you'll find me at;

http://cyclingdutchgirl.com

Looking forward to see you there!


HUG
Mirjam

  • 21 November 2010 - 14:27

    J.w.j.smit@live.nl:

    Hallo Mirjam, fantastisch die reis van je! Ik heb altijd al een grote fascinatie gehad voor ontdekkingsreizigers. Geweldig! P.s. Is jouw vader Jan-kees die bij de Wending te Ucghelen werkt? Als dat zo is, dan ken ik hem een beetje! Heb ook op de Wending gezeten. Groeten en succes. Hoop iets terug te horen, Jan Smit.

  • 12 Maart 2011 - 16:51

    Peleton34 Commandos.:

    Supergirl ben je, onze bewondering, perfect hoor!!! Wanneer je terugkomt in NL, meld je aan bij defensie voor het Korps Commandotroepen in Roosendaal. Je zou een goede militair zijn!!! Take care - all our love & God bless afz. Peleton 34 - C cie - Korps Commandotroepen te Roosendaal.

  • 29 Augustus 2012 - 14:48

    Henny:

    Hoi Mirjam,

    Alles goed daar, ik bewonder je doorzettingsvermogen. Dacht bij mezelf die ga
    Ik eens een mailtje sturen. Met Jasper en Sander is alles goed. Jasper is momenteel
    3 maanden op Fuerte Ventura voor vakantie. Dat vonden wij al zo lang. Hoop dat
    Ik nog eens van je hoor!

    Groeten

    Henny en Jan
    Apeldoorn

  • 29 Augustus 2012 - 14:48

    Henny:

    Hoi Mirjam,

    Alles goed daar, ik bewonder je doorzettingsvermogen. Dacht bij mezelf die ga
    Ik eens een mailtje sturen. Met Jasper en Sander is alles goed. Jasper is momenteel
    3 maanden op Fuerte Ventura voor vakantie. Dat vonden wij al zo lang. Hoop dat
    Ik nog eens van je hoor!

    Groeten

    Henny en Jan
    Apeldoorn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Margaret River

Gone for a ride

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2010

THE END
Mirjam

I have moved to http://www.cyclingdutchgirl.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 46423
Totaal aantal bezoekers 514146

Voorgaande reizen:

09 Maart 2007 - 09 December 2020

Gone for a ride

Landen bezocht: