THE END - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Mirjam Wouters - WaarBenJij.nu THE END - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Mirjam Wouters - WaarBenJij.nu

THE END

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

16 Februari 2010 | Australië, Margaret River

No, It's not the end of my trip...
Just the end of this blog,

From now on you'll find me at;

Looking forward to see you there!

HUG
Mirjam

• 21 November 2010 - 14:27

J.w.j.smit@live.nl:

Hallo Mirjam, fantastisch die reis van je! Ik heb altijd al een grote fascinatie gehad voor ontdekkingsreizigers. Geweldig! P.s. Is jouw vader Jan-kees die bij de Wending te Ucghelen werkt? Als dat zo is, dan ken ik hem een beetje! Heb ook op de Wending gezeten. Groeten en succes. Hoop iets terug te horen, Jan Smit.

• 12 Maart 2011 - 16:51

Peleton34 Commandos.:

Supergirl ben je, onze bewondering, perfect hoor!!! Wanneer je terugkomt in NL, meld je aan bij defensie voor het Korps Commandotroepen in Roosendaal. Je zou een goede militair zijn!!! Take care - all our love & God bless afz. Peleton 34 - C cie - Korps Commandotroepen te Roosendaal.

• 29 Augustus 2012 - 14:48

Henny:

Hoi Mirjam,

Alles goed daar, ik bewonder je doorzettingsvermogen. Dacht bij mezelf die ga
    Ik eens een mailtje sturen. Met Jasper en Sander is alles goed. Jasper is momenteel
    3 maanden op Fuerte Ventura voor vakantie. Dat vonden wij al zo lang. Hoop dat
    Ik nog eens van je hoor!